minns ni?

Minns ni i höstas när jag var nere på botten..? Jag satt bara hemma hela dagarna, grät och kunde knappt sova eller äta. Fyfan vilken tid.. satt bara och lyssnade på sån här musik som bara gjorde saken värre hela tiden. Det vill jag aldrig komma tillbaka till..! ALDRIG. Fyfan, glad att jag klarade mig igenom detdär.





Det var den tiden då jag inte orkade bry mig om någonting.
Jag brydde mig inte om hur jag såg ut, vad jag gjorde, vilka jag umgicks med.
Hur det gick i skolan, hur det gick hemma.

Jag är glad för att jag fick hjälp, och nu är den tiden förbi!
Dock finns alltid såren kvar, tyvärr.
TACK till alla som stod kvar.
Nu är jag mig själv igen och jag lovar att jag aldrig ska komma tillbaka till det jag var.


Kommentarer
Postat av: evelinatuovila

gumman, så sjukt härligt att du mår bra igen !

och du, vi måste fan va snart , känns som evigheter sen,

elr ja dt va evigheter sen!;o

haha men ah :)

VA SNART ? :D<3

2010-05-04 @ 19:47:51
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback