min dag i text och bild

Nu är jag back home again! :D

Gick till kalles grill ifrån bymarken och köpte en hamburgare tillsammans med André och Ian. Sen gick vi till torpa och mötte upp Bark och Nisse. Sen kom också Chrille och Alex tror jag att han hette. Så tog vi bilen till ica maxi och så köpte killarna en massa saker som dom skulle ha med sig till sommarstugan. Och så åkte vi med bilen till ölmstad och så släppte dom av mig och jag sa hejdå till the fishers och så fortsatte dom till bunn. Jag gick då hem och visade upp dagens köp till P och M och pratade lite och så gick jag upp till mitt rum och bytte om till min rosa mjukisdress och tog kort på dagens köp som ni snart ska få se. ;)

Här är lite bilder ifrån denna dag!


my shoes today. Det var så jävla härligt väder ute ska ni veta
:D


Ian på torpa! ;)


älsklingen!


my legs


Moi! osminkad, oskyldig och söt! ;)


älsklingen och jag. =) ♥


andré ville ta en bild på mig med Nisses canade goose jacka, det blev ju bra inte sant? ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback