min dag i bild och text

shululu ni där ute! Är hemma nu med min babyyy! ;)

Vi tröttnade på att gå på stan, det var så jävla mycket folk. Och jag och Sita kände att vi hade skämt ut oss tillräckligt mycket eftersom att vi sprang runt och hälsade på folk och lekte cp så vi tog bussen därifrån! :D Haha, inte riktigt så var det dock inte.. men iallafall, vi lämnade Joppi och Chrille åt deras öde och så tog jag, Sita och André bussen. Sita åkte hem och så följde min babyy med mig hem. :D

Här får ni lite bilder på mig och sita i skolan today!




Jag och sita på rökpause in school. ;)

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE THYBERG

ja, tyckte färgerna var så himla härliga :)

2010-05-28 @ 21:08:12
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback