mikaela och jag!

Bara för att jag fick en kommentar med frågan om jag var rasist så fick jag för mig att jag ville skriva av mig om mig och min vän Mikaela..

Gud vad jag minns min första fylla, det var september 2008. Jag var med min f.d bästavän Tina och så gick vi på förfest hemma hos Sebastian Krantz. Där träffade jag då Mikaela för första gången! ;) Vi hade skitkul och tog en massa kort på oss inne på Sebbes toalett, haha! Sen fuckade den kvällen ur, men fan vad kul det var på förfesten! Sen hälsade jag på Tinas skola, AD som jag bytte till januari 09 (när jag började blogga, kolla arkivet! ;)) Så träffade jag då Mikaela eftersom att hon gick i Tinas klass. Vi blev snabbt vänner eftersom att vi älskade varandras sjuka humor! Sen när jag bytte skola och började i Tinas och Mikaelas (sita går i den med..) så blev det en massa drama mellan mig och Tina, så jag började umgås med Mikaela på heltid i skolan. Jag minns också att jag började röka november 08 och sen slutade jag strax innan jag bytte skola, sen fick Mikaela mig att börja igen! ;) Dumma apa, haha! Men du vet att jag älskar dig ändå! Iallafall, Jag och Mikaela har gått igenom en jävla massa saker under tiden vi har känt varandra, och gud vad vi har bråkat! Ja, vi har bråkat kan jag lova er ;) Skrikit och gapat som gorillor på varandra, haha.. Vi bröt kontakten helt våren 09 men hon tog upp kontakten med mig strax innan skolan skulle börja igen i augusti 09. Sen började vi bråka igen strax innan julavslutningen, men det löste vi snabbt och enkelt när jag kom tillbaka ifrån behandlingshemmet i mars detta året.

Vi har bråkat och skrikit, men alltid löst det. Vi är sjuka, jag och Mikaela. Hon är min riktiga blattevän, som alltid får mig att börja bryta på arabiska. Hon är den som har lärt mig alla fula ord på arabiska, som tex Aeri Fiempki (Stavning?) HAHA! Hon är den som ALLTID gör mig på glatt humör, hon får mig att skratta som fan bara genom att finnas. Jag lovar er, ni som träffat henne vet säkert! ;) och det är det jag gillar med henne, att hon alltid vågar vara sig själv! Vad som än händer, jag älskar dig kära vän. Och du har verkligen gjort skolan rolig på ditt egna lilla sätt, utan dig i klassen hade det fan inte vart samma sak! ♥




Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, va gärna med i Veckans blogg ♥ tävlingen på min blogg :D

2010-05-31 @ 12:50:18
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/
Postat av: Madde

okej :) Det här är min sista vecka, jag har en inlämning senast måndag om en v. men ska försöka göra klart den tills på fredag. Har ni mycket läxor kvar? Kram

2010-05-31 @ 13:13:02
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback