med sita & en ny piercing

Hej igen bloggen! :D

Nu är jag hemma hos Sita. Vi hade NO och SO sen slutade vi, gick till marknaden och så köpte jag en piercing till läppen eftersom att den jag hade innan var läkstav och jävligt förlång så den stack ut väldigt mycket, så jag köpte en ny med en mindre stav och mindre kula. Lite mer diskret, och det är ju bra. Vill ju inte ha något förstort så det ser ut som "smuts" över läppen som Magnus kallar det. ;)

Iallafall! Jag fick ju lite pengar igår eftersom att det var den 20:de så nu har jag betalat av en massa skulder till Sita och Sofie.. Blir inte mycket pengar över att leva för fram tills jag fyller år jag kan säga heller. Menmen, får tigga på gatan (a)

Nu ska vi gå ner och käka pizza, skriver senare! :D


Jag just nu, ;)


Närbild, HAHA. tänkte bara visa piercingen.
30:- kostade den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback