lugn och slapp dag

Denna dag har vart fett chill faktiskt, har hunnit med mycket samtidigt som jag egentligen inte har gjort ett skit! ;) Har dock pluggat lite, eller jag har skrivit min spanskaläxa som jag ska lämna in imorgon. Sen har jag ägnat vääldigt mycket tid åt bloggen idag, det har ni väl märkt eller? ;) Det märker man på min statistik också, den har ökat som in i helvete! Och många kommentarer har jag fått idag också! Eller rätt allmänt de senaste dagarna, tack så mycket. Ni vet att jag älskar er kära läsare! :D

Min kära pojkvän ringde och sa godnatt nyss så jag ska gå ut och ta min godnattcigg, snacka med Sita som har det rätt jobbigt just nu.. (You know that I love you bestfriend!) och sedan ska jag gå och lägga mig! Eller jag ska packa idrottskläderna inför imorgon och plocka fram kläder jag ska ha imorgon med.. men det tar inte lång tid så jag är i säng strax ändå! ;) Imorgon ska jag gå upp kl 7 för att sedan åka till skolan, sen ska jag möta upp min pojkvän, åka till polishuset, träffa Sita och sen hem och plugga så jag behöver vara utvilad eftersom att det kommer vara en låång dag tomorrow.

Godnatt mina kära läsare, och keep up the good work och fortsätt kommentera så mycket som ni gör! Glöm inte att rekomendera min blogg för alla ni känner också! ;) Kanske gör detsamma för er, vem vet!


Kommentarer
Postat av: Tobbe | Webbdesign & Mycket mer!

Okej, Haha. :P Inte mkt ska snart sova ^^



Händer idag? :)

2010-05-31 @ 00:22:48
URL: http://tobbees.com
Postat av: tina

tack du :)

2010-05-31 @ 07:26:36
URL: http://tinanami.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback