ligger vid tvn

Blev lite ändrat, det var bara 7 grader ute och då kände jag inte för att ligga och sola.. inte för att det var för kallt utan mest för att det var lite för kallt för just mig nu när jag är sjuk. Sen var det rätt mycket moln på himlen så jag skippade det.. får se om det blir något solande lite senare kanske..?

Så jag gjorde en liten frukost (men precis som igår så hade jag för ont i halsen för att kunna äta upp allt..) och satte på tvn och kollade på Top model 12. Det slutade precis så nu vet jag faktiskt inte vad jag ska titta på.. får se om jag hittar något annars sätter jag på en film.



vad gör ni där ute..? är i skolan/på jobbet?

Kommentarer
Postat av: sv:5 Maj

JA it sucks bigtimes!

OM man ändå fick lite random besök o:

nej nu jävlar ska jag ut och röka

inte rökt sen i måndags!

btw,lycka till med att sluta (: starkt av dig.



PUSSSSSS

2010-05-05 @ 13:44:07
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback