kvällen som blev skit..

Redan hemma på bymarken igen..

Jag och André gick ner till June och mötte upp Sita och Sofie. Sita drog nästan direkt iväg med sin bror och hans company så jag, André och Sofie väntade på att Sabina skulle komma och hälsa på oss en stund. Sen gick vi in till folkmassan där rixfm festivalen var och satte oss på en bänk. Ringde hem och checkade av kvällen och sen så satt vi bara där och chillade vid hamnkanalen. Sen skulle Sofie pissa så vi gick till toaletterna även kallad bajamajorna som Sofie sa, haha.. ;) Där flippade kvällen ur. Det flög en cdskiva genom luften som jag fick rakt i huvudet och så fick jag ett litet jack i huvudet som gjorde pissont. :( Sen blev jag förbannad och ville leta upp killen som kastade CDn och döda honom.. så vi mötte upp Pau, Dennis och allt folk ifrån mullsjö och pratade en massa. Jag pratade med dennis, mitt ex för första gången på evigheter, tack. :D
Iallafall, sen gick vi tillbaka till toaletterna och så blablabla. Ringde hem och berättade vad som hade hänt, sa hejdå till Sofie och Josefine och så gick jag och André hem.

Hans morsa kollade på såret och älsklingen var söt och rengjorde det, så fick jag en ipren så det gör inte ont längre. Så det är lugnt nu, men fan egentligen att allt alltid ska hända just mig. Vafan har jag gjort för fel gud? hahah! Nej men ah.. 

Ska iallafall äta med älsklingen nu och så får jag skriva senare, bilder ifrån kvällen får ni se imorgon eftersom att jag inte har någon överföringsladd till min kamera här hemma.. PUSS.

Kommentarer
Postat av: Madde

tråkigt att kvällen inte blev som tänkt!

2010-05-29 @ 23:11:32
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback