jobbig natt/morgon

Godmorgon! *gääääääääsp*

Alltså FUCK IT!!! Vad jag lider just nu ska ni veta..!! Satte på göta kanal igår men blev supertrött så stängde av efter halva filmen, trodde jag skulle somna men nehedå.. låg vaken till 5.28 var klockan sista gången jag kollade på den.. Jag somnade säkert flera ggr men vaknade lika snabbt, men det var en fruktansvärt äckligt låååång natt. Och när alarmet ringde vid 6.30 så var det som att jag redan var vaken.. Så ringde jag André för att han skulle gå upp, sen när vi la på så skulle jag somna om och då gick inte det så särskilt bra heller för att jag tror att jag fått någon infektion i ögat eller vafan som helst för det gör super ont och jag är röd som fan, kan inte kolla på ljus med det (som tex dataskärmen nu). Men jag lyckades somna om iallafall, men nu när alarmet ringde kl 8 så känner jag bara för att skjuta mig själv. Alltså mitt öga gör så jävla ont, jag är så jävla trött och jag orkar ingenting! Fan i helvete. Spola tillbaka tiden tack.. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback