i'm in real love

Hej igen bloggen!

Vad tyckte ni om det fina vädret vi hade idag som ni fick se på videobloggen? ;) Inte nice vah? Kan jag lova att jag inte tyckte heller, inte någon annan heller för den delen.

Var iallafall med min älskling idag, vi käkade och kollade på en indianfilm, sen käkade vi igen, hihi. Sen följde han mig till bussen och så åkte jag hem. Min pojkvän är det finaste som finns på denna jord. =') ♥ Iallafall! Just nu ligger jag i sängen, smsar med min brud Sita och käkar toblerone, min rosa mjukisdress är också på såklart!

Lägger upp bild på "dagens shopping" i nästa inlägg alldeles strax, missa inte! ;)


Du är så mycket, du är hela min värld.
Jag svär, för det bästa stunderna är när du håller i min hand.
jag älskar dig André Sandberg.

Kommentarer
Postat av: FAKIE

ni är gulliga när ni pussas :) kärlek det!

2010-05-25 @ 23:16:44
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback