i miss

Laddade upp en massa bilder på facebook igår tror jag det var.. och då la jag upp några bilder på mig, Kerstin (Räkan, hihi) Och Michaela (Miccis). Kom på hur jävla mycket jag saknar de tiderna. =( Minns när jag gick i sjuan, och Räkan gick i samma klass som mig, vi umgicks nästan varje dag och gick ut med hundarna osv, då var Izza med också. Sen när jag var på kfum discona med Räkan och Miccis, och jag och Miccis gick engång själva med. Jag som skulle följa med Räkan till östersund och hon skulle följa med mig till sthlm och allt.. Nu ser jag aldrig dessa två töser längre, fan. Har iallafall snackat lite med Räkan på facebook nu och vi ska ses snart. =) Vi tjejer måste börja få upp kontakten igen, ni är omtyckta bara så att ni vet! Såna fruktansvärt goda och roliga minnen har vi tillsammans.. Miss you brudar! ♥


Miccis och jag


Jag och Miccis


Räkan, miccis och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback