hemma - sjuk

Hej bloggen!

Jag ber om ursäkt IGEN för dålig uppdatering. Men nu är det såhär att jag och sita åkte med bussen 15.27 igår in till stan, eller hon åkte hem men jag åkte in och mötte upp min pojkvän. Vi strosade omkring lite och åt på donken, eller ah jag åt pommes bara. =) sen mötte vi upp Nisse, Joppi, Isac och hans bil. Så tog vi en tur med Isacs kära volvo runt staden, åkte upp till dalvik och träffade på Rikard och Jesper, hälsade på dom lite och sedan åkte vi till ett riktigt läskigt ställe där det var scary som fan alltså. Nisse och André blev livrädda för en kråka och alla gick på helspänn. Sen tog vi bilen upp till stadsparken och köpte glass, softade där i det fina vädret lite och sedan åkte vi tillbaka till torpa och släppte först av Joppi och sedan Nisse. =) Åkte då hem till min pojkvän och Isac och kollade på Avatar. Sen kom Ian hem och så åt vi lite osv. Sen gick alla och la sig.

Imorse vaknade jag upp med jättehög feber och mådde inte alls bra.. har ju egentligen vart sjuk sen i lördags när jag började tappa rösten, men orkade inte åka hem och vila så jag fick sota för det nu istället.. Så jag somnade om och eftersom att André inte hade någon skola idag så fick han ta hand om mig lite tills vi tog bussen vid 1 ifrån stan. Han skulle till huskvarna och möta upp Joppi och då åkte jag hem. Så nu ligger jag sjuk och hemsk i min underbara säng med datorn i knät like always. Hostar så att min hals skär sig och har nästan ingen röst kvar. Puss på't! -.-

sist jag var sjuk.. inte så länge sen faktiskt -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback