hemma på kära bymarken!

Hej igen!

Ligger just nu i Andrés säng med datorn i knät, håller på att överföra en video ifrån idrotten idag som ni ska få se snart.. Jag köpte iallafall ett par jeans på Ginatricot som ni ska få se ikväll när jag kommer hem! =) och så tog vi bussen hem till kära bymarken eftersom att vi båda var hungriga och inte orkade slösa pengar på käk, maten hemma är ju liksom gratis, hehe. Ska iallafall käka med älsklingen nu och sen får vi se vad vi ska hitta på. Andrés mamma och hennes man har också kommit hem ifrån Paris idag, de har gift sig i smyg utan att någon visste om det och sedan bara dratt iväg på bröllopsresa till paris, låter inte det underbart? Grattis till dom btw!

Hur vill ni göra när ni ska gifta er? Om ni nu vill/ska det. =) eller ni kanske inte har en aning?


Söta mikiz och jag idag! Länge sen jag träffade henne. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback