hemma igen!

Tjenare igen bloggen! ;)

Nu är jag hemma igen! Åkte som sagt ifrån skolan vid två och åkte till polisstationen, mötte upp min pojkvän innan det och sen när vi var klara där så gick vi som sagt till donken och sen kom Sita. Då åkte André hem och så gick jag och Sita lite på stan och kollade lite i affärer och så fick jag vara lite smakråd åt henne när hon skulle köpa några solglajjor. Sen gick vi till June och då träffade vi Nalle och Jensan. Snackade med dom ett tag, sen tog vi bussen hem till varsitt så nu är jag hemma som sagt! En soft dag, men fan vad trött och slapp jag känner mig.. har gått med uppsatt hår och mjukiskläder hela dagen så då blir man fett chill. Sen är jag inte van vid att gå upp kl 7 heller som jag tvingade mig själv att göra idag.. ;)

Hur har eran dag varit änsålänge kära läsare? Bra hoppas jag förståss! :D

Bilder ifrån idag!


Hm, några som åkte glassbil till sin bal, fett kul ändå!


Sita och moi inne på ur och penn ;)


bara "team david" som fattar ;)

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej! Nu har jag min första "riktiga" tävling & priset blir 100 :- presentkort hos My Own Design. Läs på min blogg hur du gör för att delta!

Puss / Matilda :D

2010-05-31 @ 20:44:42
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/
Postat av: aeel

sv: de är bra med mej:)

allt bra sj :D?

2010-05-31 @ 20:53:44
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: aeel

sv; skönt åh höra:D

2010-05-31 @ 20:59:01
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback