hemma i ölmstad

Hej igen!

Det var ett tag sen ni ;) haha nejdå.. men jag orkade inte uppdatera mer igår plus att Ian tog tillbaka sin dator och så.. Men iallafall, vi somnade och vaknade vid halv tolv imorse ungefär. Åt frukost, jag och Sita fixade oss och sen tog vi bilen allihopa till torpa. Sen åkte Isac och Sita hem till varsitt och så gick jag, André och Ian och mötte upp Bark och Joppi och så gick vi till munksjön och fiskade. Bark fick en liten gädda faktiskt. ;) Sen tog jag och älsklingen bussen hem till mig och nu är vi hemma.

Ska sätta på en film nu, 2012 så jag uppdaterar efter det. Puss!


Kommentarer
Postat av: sofie

hihi min älskling är för duktig <3

gumman ring mig såfort du kan, måste prata med dig.

lovveeee uuuuu!

2010-05-13 @ 22:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback