hemma i kära bonnelandet

Nu är jag hemma igen kära läsare!

Saknat mig? Klart ni har! ;) Jag har iallafall saknat er såklart! Iallafall jag slutade min hkk lektion kl 15 och då gick jag till esplanaden och väntade på bussen hem som André satt på. Mötte söta Malin också så vi snackade lite innan bussen kom. =) Sen tog jag och älsklingen bussen hem bara, och nu ligger han i min säng och jag sitter jämte med datorn på sängen. Haha inte i knät denna gång serru! ;)

Ska iallafall plugga lite nu, ska skriva en uppsats om andra världskriget tills imorgon, så aah..

Här är lite bilder ifrån hemkunskapen idag!


Sita och jag. =)


Bordet vi dukade!
;)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

ha en fin kväll :)

Postat av: MARILENA

Hihi fint de blev :)

2010-05-26 @ 17:45:52
URL: http://marilena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback