Hemma hos sita!

Guud, vad sur jag blir!  Har skrivit två mobilbloggar som inte kommit upp! En inatt och en imorse. Den jag skrev inatt var väldigt ytlig så det var rätt bra att den inte kom upp.. men den imorse?! Vafan är detta.. ska mejla och klaga, för såhär fåre inte vara!

Iallafall, somnade sent inatt pga att jag inte kunde sova för jag var sur som fan av olika anledningar, iallafall.. vaknade vid åtta imorse och åt frukost och klädde på mig och tog bussen med älsklingen ner till june och sa hejdå till honom och tog bussen till skolan. Bytte om snabbt och hade idrottsdag med klassen. En riktigt sjukt rolig dag faktiskt! Och mycket skratt och lek! =) Det sista vi gjorde var att orientera på berget och jag och Sita kom sist, hahah latmaskarna ;) Sen gick vi ner till esplanaden och tog bussen hem till Sita. Har precis ätit fläsk och potatis, asgott när man har vart ute en hel dag! Sitter iallafall just nu och väntar på att sputnicken sita ska bli klar på facebook så att vi kan gå ut och röka innan jag går ner och duschar. Senare blir det jönköping för att träffa älsklingen, men jag bloggar innan det. Tjao sålänge!


sommaren är här! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback