hemma hos pojkvännen

Hej igen bitchos! ;)

Hur är det med er idag då? Känner mig lite elak över att jag faktiskt glömt att fråga det till er idag.. Iallafall! Jag och Sita åkte till stan och mötte upp André. Vi busade runt i lite olika affärer och Sita shoppade lite, jag är ju pank just nu så det blev inget shoppande för min del. Sen gick vi till june och då träffade vi en kompis som heter Jakob, så vi snackade gamla minnen och så.. Sen tog vi tre bussen hem till kära bymarken. Sen kom Isac och Ian hem och då åt vi makaroner som min älskling lagade. Hiihi han är så söt. Sen drog Isac iväg en stund men han kommer nog tillbaka snart..

Nu vill iallafall Ian ha tillbaka sin dator, så jag bloggar nog lite senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback