hellooow

Godmorgon bitchos!

Hur är det med er idag? Med mig är det faktiskt mycketmycket bättre! =) Idag är jag riktigt glad också! Vet ni varför? Jo för jag ska hem till pappa i helgen! ♥ Sen ska jag äntligen träffa min pojkvän idag också, inte träffat honom sen i tisdags. Hehe.. Iallafall, jag är inte sjuk längre. Eller alltså hostan sitter kvar men den är inte alls lika jobbig, febern är borta helt och jag är mycket mycket piggare! Skönt va?

Det enda som sabbar mitt humör lite är min extremt jobbiga mensvärk. Fyfan.. kunde knappt somna igår och kunde knappt hålla mig sovande, haha. Men men, den ska ändå bort på tisdag hoppas jag. om det inte blir som med Emelies kompis, fyfan ;P

Nu ska jag iallafall gå ner och äta en liten frukost, sen ska jag vända huset upp&ner för jag behöver en till bag eftersom att min är proppfull och jag har inte ens packat hälften, höhö.

Hörs efter frukosten!



moi, visst ser mitt hår blondt ut..? Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback