hej igen bloggen! blev lite krångligt deth...

dsc06623 (MMS)

hej igen bloggen! blev lite krångligt dethär alltså.. efter lunchen så hade vi idrott men jag och sita hade ingen aning om vart vi var, vi trodde vi skulle vara ute men det regnar ju så då trodde vi att vi skulle vara i idrottshuset så vi sprang in och bytte om. men sen visade det sig att vi inte var där, så vi sprang omkring i hela skolan och letade efter vart vi var och när vi väl fick veta att vi var i vapenvallen så var det bara tio min kvar av lektionen så vi gick tillbaka och bytte tillbaka till våra vanliga kläder. sen hade vi håltimme och då stack jag och sita och solade varsin 20-minutare. så nu jag ännu brunare och med ännu fler fräknar. ;) (se bilden) sen var det ett par alkisar som var inne på solariet så polisen kom och kastade ut dom. haha! nu ska iaf jag och sita ha dagens sista lektion - NO. så vi hörs efter det, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback