hann inte blogga innan jag var tvungen att...

hann inte blogga innan jag var tvungen att dra. men jag städade iallafall toan uppe och duschade, hängde tvätt och plockade ur diskmaskinen. klädde på mig snabbt ett par jeans, ett vitt linne och min kära addidaströja över linnet. sminkade bara snabbt på lite foundation och borstade igenom mitt blöta hår, tog på mig mina sneakers och min regnjacka ifrån stadium och sprang till bussen. är påväg till jönköping för att träffa andré och joppi. vi ska fiska, haha ^^ men jag mobilbloggar nog lite senare för jag kommer inte komma hem förän ikväll, puss!


Kommentarer
Postat av: SARAH - You can't fix stupid

sv: okej så tråkigt

2010-05-17 @ 13:26:59
URL: http://stpid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback