godmorning darling

Godmorgon!

Visserligen vaknade jag för en timme sen, men har snackat med Marre på facebook lite bara. Men nu är jag iallafall klarvaken nästan.. Jag är fortfarande sjuk! Men har inte lika hög feber längre, har 37.9 och min normaltemp är 36.4 typ så det är inte så farligt.. men min hosta vill inte ge med sig riktigt och jag är äckligt svag i hela kroppen. Men jag ska nog åka in till stan iallafall idag för jag har en klipptid vid fyra. Men det beror på, måste ringa Pernilla och höra med henne också.. för jag pallar inte gå till skolan imorgon heller (smittrisk osv..) sen, vem orkar sitta på lektion på lektion och bara hosta.. fräscht liksom.

Nu ska jag iallafall gå ner och göra en nyttig frukost igen och hoppas jag kan äta ordentligt, har inte ätit normalt sen i lördags..? pga min fucking hals.

Så vi hörs snart igen!

the moppebrudz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback