godmorgon

godmorgon.

Jag vaknade nyss, eller ah för typ en halvtimme sedan. Fett äckligt, jag fick för mig att Sita stod två meter längre bort ifrån mig än vad hon egentligen gjorde och sa såhär "fan va kul det var, jag skrämde magnus där nere och så har jag svarta prickar på hakan" och det gjorde hon ju såklart inte, utan hon stod tyst och stilla två meter ifrån där jag trodde att hon stod. Fan va äckligt ;s

Iallafall! Sita somnade lite tidigare än mig igår, men jag var upp till halv fyra och rensade/flyttade över/möblerade om i datorn, med bilder osv. Fan vilket jobb det är alltså.. gjorde bara klart två mappar av typ hundra, hehe.. Sen somnade jag helt slutkörd. Vaknade som sagt nyss också.

Idag händer la inte särskilt mycket, ska softa med Sita hemma hos mig ett tag till, sen OM MIN CP POJKVÄN kan ta och ringa mig så skulle jag kunna planera bättre, men nene. SUCK killar...


bara för jag inte riktigt vet vad den killen i keps heter och för att det är min pojkvän i svart tröja.
han får vara med nu eftersom att jag är väldigt arg på honom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback