godmorgon världen

Godmorgon bloggen! :D

Har ni sovit gott där ute? Det har jag självklart gjort iallafall, att somna bredvid sin älskling är ju alltid mysigt och det är då jag sover som bäst. ;) Iallafall, somnade tidigt igår faktiskt, och vaknade vid tio idag, gick upp och käkade frukost vid typ halv elva och sen tog jag och baby våran morgoncigg. Just nu sitter jag med datorn i knät i min älsklings säng och han ligger bredvid och klagar på hans hals, naaw.

Idag händer typ ingenting, ska gå ner till June och säga hejdå till min baby som ska träffa sin farsa och då åker jag väl antagligen hem. Så ikväll blir väl en hemmasittarkväll med antagligen lite plugg osv..

Vad har ni för planer idag? =)



Kommentarer
Postat av: Josefine

Maha, läste det ^^ Paulina kom förbi o ba "THESS HAR BLIVCIT MISSHANDLAD!!" jag blev fan livrädd o trodde att du låg o blödde i något dike eller ngt :o sen visade de ju isg bara att du fått en skiva i huvet ;) liten lättnad där :) Jag va inte kvar så länge, va hemma vid 11 så drog typ 22:40 lr ngt. :)

2010-05-30 @ 11:38:58
URL: http://jossefinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback