godmorgon onsdag!

Godmorgon sweeties! still sick.. =( ska ta febern snart också.. se om det blitt någon ändring..?

Jag är vaken.. ofrivilligt. Nisse ringde mig nämligen och försökte få tag på André. Tyckte synd om honom faktiskt, han verkade vara rätt stressad. Men jag fattade knappt någonting eftersom att jag var alldeles nyvaken. "ah hallå vet du var André är?" "eeh nej..?" "är du inte med honom?" "neeej, han åkte hem igår..?" "varför?" "jag är ju sjuk.." "ahaa.. men vet du vart han är?" HAHA

Så han fick bara ringa vidare stackarn.. Sen fick jag ett sms ifrån en saknad vän. =) Ni vet Josef? Vi snackar ju iaf inte så mycket längre.. men just nu så smsar vi lite!

Eftersom att jag var tvungen att anstränga min lilla hjärnkapacitet direkt när jag vaknade så är jag så pass pigg nu att jag aldrig skulle lyckas att somna om så ska jag gå ner och göra en liten frukost, sätta mig ute på altanen eftersom att det är så fint väder. Kanske sola lite?

Hörs senare iallafall, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback