godmorgon bloggen! jag är jävligt trött id...

dsc06616 (MMS)

godmorgon bloggen! jag är jävligt trött idag känner jag. skönt att det är sovmorgon imorgon iaf så att jag kan sova ut då. gick iaf upp och satte upp håret i en hög hästsvans och tog på lite mascara. klädde på mig och gick till bussen. älsklingen har åkt till danmark också, så jag önskar honom en bra dag där och hoppas att han får bättre väder än oss, för här är det grått och nära till regn. denna dagen är cp jobbig i skolan, bara lektion på lektion.. men jag överlever nog. börjar tjugo över åtta med matte och sen har jag engelska då jag ska redovisa en uppsats för klassen och jag som har scenskräck med, jippie! men det kommer nog gå bra tror jag. så får jag skriva efter det sen puss sålänge! :)


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

god morgon sötnos:) hoppas du sovit gott! :)

2010-05-20 @ 08:22:27
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback