godmorgon!

Godmorgon mina vackra änglar!

Hur är det med er idag då? =) Med mig är det faktiskt finfint, jag är faktiskt rättså pigg också! Även om jag somnade sent igår.. Dock sitter jag och gäspar, men det är inte så farligt. Har iallafall klätt på mig jeans, linne och min kära addidas-tröja och min jacka. Ska bara ta på mig skorna och sen går jag till bussen. Har inget smink idag like always när jag går till skolan.. Orkar faktiskt inte. Sen ska jag ändå ha idrott idag med så då kan jag lika gärna göra något åt mitt ansikte då istället för att slösa en massa timmars sömn på morgonen.

Men nu måste jag kila iväg, jag mobilbloggar under dagen eller om jag hamnar i datasalen eller något, tror jag skulle sitta där på spanskan (andra lektionen idag) Men ha en underbar tisdag och så hörs vi lite senare! PUSS!





Jag alldeles nyss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback