gårkvällen blev totalt förstörd.

Gårkvällen;

Jag, Chrille, Goliat, Sofie, Bark, Ian, Joppi, André och Sita åkte till Chrilles sommarstuga i bunn och så fiskade killarna. Där var det lugnt och skönt. Fint väder som fan också. Sen tog jag, André, Chrille och Ian bilen tillbaka till Ölmstad så att jag fick byta kläder hemma och sen tog vi bilen till vätterleden och köpte cola och godis. Sen tog vi bilen till stan och mötte upp de andra. Sen drog vi med bilen hem till Chrille vid stadsparken och chillade. Då kom det fler folk, orkar inte räkna upp alla namnen. Vi satt inne mest och chillade men satt också ute. Sen blev det flippat och jag och Sofie började bråka och så fick jag sneflipp och ville bara sticka därifrån, det var bara droppen helt enkelt. Jag, André, Sita, Isac och Ian drog iallafall hem, vi gick ifrån stadsparken till bymarken. Sen misstolkade jag en sak som Ian sa och tänkte sticka hem igen, så jag gick bara ut. (när jag blir arg och ledsen stänger jag in mig själv..) så jag gick bara. André sprang efter och grät, jag grät och lyssnade inte. Jag satte mig på vägen och André satte sig jämte, jag sa en massa saker jag inte menade och allt blev bara så fel. Vi löste allt iallafall och gick till torpa och köpte cigg på seven eleven och sen gick vi tillbaka till bymarken. En jävligt lång promenad kan jag lova er att det var.. Sen när vi kom hem så somnade vi båda två direkt för att vi båda var så trötta efter allt som hänt och båda två var utpumpade efter alla tårar och så vidare.. kvällen blev helt rubbad och förstörd. Jag mådde piss och allt blev bara fel. Förlåt!

Imorse gick vi upp vid tolv, åt frukost och gick till June, jag träffade Andrés pappa för första gången och han var väldigt trevlig faktiskt! Sen tog jag bussen till råslätt och så kom Sita dit. Vi solade och gick hem till min pappa. Handlade lite käk och kollade på en skitbra film och sen tog vi bussen hem till varsitt. Ligger nu i sängen och skakar när jag tänker på igårkväll. fyfan säger jag bara, fyfan.

Ska iallafall gå ner nu och ha "familjemöte" och sen ska älsklingen ringa och säga godnatt. Jag bloggar alldeles strax, bilder och videos kommer upp och så ska jag skriva av mig lite mer. Jag behöver det just nu, jag behöver sysselsätta mig eftersom att min medicin inte värkar just nu och då får jag sjuka tankar och måste göra något hela tiden, och att skriva av sig här är ett bra sett tycker jag. Så vi hörs strax, pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback