frågor typ


Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?
jag vet inte, 2 tror ja
Vad tycker du om kärlek?
För det mesta, det finaste som finns
När kramade du någon sist?
igårkväll
Saknar du någon speciell person?
ja :(
Har du svårt för att bli kär?
bli kär på riktigt JA
Är du singel?
Nej. ;) <3
När fick du senast en komplimang?
för någon timme sen


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös:
ja när jag fick tibra över mig
Hånglat med nån riktigt ful:
Haha jarå :(
Hånglat med fler än 50 pers: nope, det tror jag inte ;)
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? yes
Gjort något riktigt dumt?
Vem har inte? ;)
Gjort något du verkligen ångrar? ja.. :(
Åkt ambulans? Japp
Gjort nåt olagligt?
jajjemen
Fått din mamma att gråta?
Tror inte det, inte min riktiga iaf
Slagit ner någon?
hahah aaah ;)
Skämts över dina föräldrar? det har nog alla barn. ;)
Sagt jag älskar dig och menat det? ja =)
Tar du droger?
ALDRIG i livet!
Dricker du?
händer, aldrig lika ofta längre
Vilka kläder sover du i?
oftast bara med trosor
Vad hatar du verkligen?
att göra något man verkligen inte vill, men man måste :(
Är du ensam nu? Min lillebror är hemma
Vill du gifta dig?
ja =)
Vill du ha barn?
ja, så småningom.. men bara ett eller två.

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng?
moi!
Såg dig gråta?
Sita i think ?
Fick dig att gråta?
tror jag har gråtit efter det, men annars är det josef
Du delade en dricka med?
Jonathan
Du gick på bio med?
André, pojkvän <3
Skällde på dig?
Minns jag inte
Sa någonting till dig och vad var det?
André i telen, "pusspuss"

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
Nope ;)
Kramat någon?
yes
Pussat någon?
nej
Köpt någonting?
i don't think so
Sjungit? absolut ;)
Saknat någon?
ja.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback