fixat iordning allt för sängen..

Sådär! Har plockat fram morgondagens kläder (gör nästan alltid det kvällen innan, skapar mindre stress på morgonen..) Sen sa jag godnatt till familjen och gick ut och tog min godnattcigg och lyssnade på musik! Smsade min pojkvän godnatt och gjorde mig iordning för sängen.

Imorgon går jag upp kl 7 igen, och fyfan vad jag längtar till sommarlovet nu! Slippa gå upp så fruktansvärt tidigt.. Inga tider att passa! ;) Håller ni inte med mig kära läsare?

Ska iallafall sova nu! Så jag önskar er där ute en god natts sömn och vakna inte försent imorgon så ni kommer i tid till eran skola/till erat jobb! ;) PUSS och hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: modemix/sheima

godnatt! :)

2010-05-31 @ 23:33:17
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE THYBERG

bra, så ta det inte personligt.

2010-05-31 @ 23:44:51
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback