en ny dag!

Godmorgon bloggen! =)

Igår somnade jag strax efter tolv, för jag packade mina grejer till idag och sen pratade jag i tele med Sita medans vi båda tog våran godnattcigg och sen gick jag och la mig. Imorse vaknade jag som sagt kl 7 och hoppade in i duschen. Klädde på mig mjukiskläder, pallade inte klä upp mig idag alltså.. Sen satte jag på datorn och satte mig i sängen med den i knäet.

Idag ska jag som sagt till skolan, ska ta bussen alldeles strax faktiskt! ;) Sen ska jag möta upp André och gå till polishuset och anmäla händsen som hände på torsdagskvällen! Vet inte vad som händer efter det, men det är sånt man märker.

Mobilbloggar under dagen, i promise! Ha en underbar måndag nu folket! :D



Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-05-31 @ 10:40:06
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback