denna dag blev underbar!

Denna dag är jag riktigt nöjd med faktiskt! Inte det att jag inte gick till skolan, men jag hade anledningar till det.. Utan det med att jag och min pojkvän har det fantastiskt bra igen och att jag älskar hans vänner, dom är sjuka. :DOch att jag har pratat med Sofie och löst allt. Att jag har fått min medicin och är glad och positiv igen, inte den sjuka thess som jag är utan den. Och att jag har en underbar familj som förstår mig. Att jag, att jag.. hm kommer inte på mer, eller alltså DET ÄR SÅ MYCKET! ÅH, jag älskar mitt liv just nu!

Och med detta så tycker jag att jag ska säga godnatt. Har snackat i tele med min älskling en kort stund för att säga godnatt och nu är jag trött efter denna dag, så vi hörs imorgon! Och då är det en ny dag med nya möjligheter som man kanske borde säga, haha ?

GODNATT BLOGGEN!


Kommentarer
Postat av: Angelique

Fin blogg :)

2010-05-25 @ 01:53:42
URL: http://kinkykitten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback