dagens shopping!

Som jag har sagt ett tag nu så skulle jag ju köpa ett par pumps som passade till min skolavslutningsklänning, så jag fick ju pengar till dom också. Har bara inte blitt av att jag orkat gå in i äffaren och köpt dom, har inte haft tid heller, haha. Men idag så var jag och älsklingen på stan ju, men då fanns inte mina skor i min storlek så det var därför vi åkte upp till A6. Sveriges sista par i min storlek (!!)

Pumps ifrån DinSko 399:- strl 37



sommarlinne ifrån H&M 99:- strl 36

Kommentarer
Postat av: Marre

Läskigt

köpte ett sånt linne på HM i lördags ,men där va de röda hjärtan o:



men fint :D

skorna med (Y)

2010-05-24 @ 21:38:57
URL: http://absolutmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback