back on track!

Tjenatjena igen!

Jävlar vad pigg jag är nu! Jag bytte som sagt om till "joggingkläder" och ropade på bror för han ville följa med. Så joggade vi runt bäckenrundan (2,7km tror jag den är) Fast jag har ju verkligen ingen bra kondis så det blev hälften jogg och hälften gång. Men det var iallafall en bra start! De första gångerna man ska ut är ju alltid jobbigast, så jag är rätt stolt över mig själv idag att jag tog tummen ur röven och faktiskt kom ut! Även om det gick rätt dåligt så blev jag trött och svettig, och då har jag ju iallafall ansträngt mig något. Så tummen upp för mig idag!

Sen hoppade jag i ett kokhett varmt bad i en timme och rakade benen osv, peelade hela kroppen med och sen när jag badat klart så smorde jag in hela kroppen med bodylotion så nu är hela kroppen len och fin! Luktar gott med, min bodylotion luktar äpple och vanilj. =) Och så har jag klätt på mig dagens outfit som ni får bild på snart, jag ska bara gå ner och slänga in en tvätt i maskinen och käka lite middag. Måste sminka mig snabbt också, och torka håret.. men det gör jag snart.



jacka stadium (everest)
mjukisbyxor stadium (puma)
skor stadium (puma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback