alltså helt j*vla seriöst..

Du kommer till mig och frågar om vi ska hitta på något, och när jag säger att jag inte kan för att jag har fullt upp så blir du så j*vla tjurig och så är allt mitt fel? Hur i helv*te kan det vara mitt fel att jag inte hade tid att träffa dig idag? Jag menar hade du frågat igår eller iförrigår så hade jag kunnat planera, men nu frågade du samma dag, och blir tjurig för att jag var med min bästavän! Och ehm JA, min bästavän är närmare än dig. Get over it.



Och såvitt jag ser, så hänger jag inte ut någon i detta inlägg, står inget namn.


Kommentarer
Postat av: beccis

det har du så jävla rätt i!! så länge man inte nämner några namn har man inte gjort nåt fel! sen om folk vet vem det är ändå eller inte de e fan deras problem!!!! (Y)

2010-05-15 @ 23:04:07
URL: http://enhandfullsalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback