utskriven ifrån sika!



Idag flyttar jag hem på heltid!
Utskriven från sika föralltid!
SÅ JÄVLA SKÖNT!


jag behöver aldrig mer
se sika igen
fråga personal om något
sitta i möte om någon misskött sig
bädda sängen på morgonen
städa toaletter åt anda
skotta snö
vara med på obligatorisk träning
fjäska sig till saker
smygröka på rummet på nätterna
gömma förbjudna saker
titta på nyheterna
ta kvitto på allt man köper
vara nojjig över att någon ska upptäcka en
göra pisseprov
göra blåstest
laga mat åt andra
gå på NA, AA eller alanon
ha minimal telefontid
prata i tele när någon måste sitta med och lyssna
ha morgon och kvällsmöte
ha alla dagar i exakta tidsscheman
ta konsekvenser om någon annan beter sig illa
smuggla in saker i bhn
stänga av och vara utan mobil/musik
OSV OSV. Finns hundra andra saker till, men orkar inte skriva allt.

NU ÄR ALLT ÖVER IALLAFALL!
Men jag tackar ändå tiden jag hade där.
<3


Kommentarer
Postat av: Carro

Har varit väldigt dålig på att läsa bloggar ett tag, men nu är jag tillbaka och läser igenom alla som jag brukar. Men har därför missat varför du inte bott hemma. Har något hänt?

2010-03-31 @ 21:51:24
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback