trött och glad

HEJ SÖTNOSAR!

Hemma igen som ni kanske märker? Kom till skolan vid halv elva och trodde jag hade missat jätte mycket. Men som tur var (!) så var syslöjdlektionen inställd så jag hade "bara" missat matten. Men pratade med min lärare så det gick dock bra iaf! Sen hade jag engelska, idrott då vi spelade volleyboll som jag älskar! Är verkligen kung i det, hihi. Sen svenska som jag fick panik på eftersom vi pratade om ett riktigt känsligt ämne.. som berörde min barndom. Klarade dock av paniken och lugnade ner mig när vi hade NO. Gjorde klart min extremt vackra "ljusstake" som liknar en katt. Sen slutade vi. =) Då tog jag bussen till stan, fråga mig inte varför men kände för det. Träffade Jossan och Aleks först. Sen träffade jag min gamla kompis Mario och hans killkompis. (som jag la upp bild på när jag mobilbloggade) och hängde med dom en stund, kulkul! Pratade med en securitas (misslyckad polis..?!) och frågade om jag fick låna hans hatt men det fick jag inte. =( Kul hade vi iallafall och drev med människor som gick förbi och så vidare.. Sen tog jag bussen hem och träffade Zandra där. Så sööt och saknad är hon! Och gud vad mycket skitsnack man har fått höra som dock inte är sant. Denna värld alltså, inavel allihopa. =)

och min bebis var sjuk idag, =(
så har fortfarande inte sladden till kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback