på lektion i skolan

Hej sötnosar!

Hur har eran dag vart hittils? Bra hoppas jag. Min har iallafall vart superduperbra! Vaknade ju i tid, fixade mig i tid och allt, cred till mig! kom till skolan lite försent dock pga min buss men det ordnar sig. Har haft engelska och nu har jag NO. Ska på möte sen kl 15.00 så jag slutar 14.15 ungefär. Efter det så ska jag till Magnus jobb och hämta pengar. Sen ska jag och Marre åka till österängen och så ska jag ***** ******! Och nej det har inget med alkohol, droger att göra. (för de som kanske tror det) Det är något helt annat. Ni får se senare! Efter det ska vi hem till Marre och byta om. Sen blir det konsert i jönköping hela kvällen! Fullspäckad fredag like always, men det gillar vi verkligen! =) Jag menar stress är bra för mig, i vissa mängder iallafall. Mår inte bra och får panik om dagarna går långsamt och jag inte har någonting att göra.. the life of thess.

Jaja, nu ska jag snart sluta denna lektion och ha SO i typ 5-10min, sen blire möte.


Vi gillar gamla bilder såklart, bild på mig hösten 2007. Ett tag sedan?

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback