lite svar

Anonym om i'm back!:
till frågestunden
varför åkte du?
vart satt du?
hur hämtade de dig, vilka hämtade dig och vart gjorde dom det?
vart bor du nu, fortfarande hos p och m eller någon annanstans?
hur är det mellan dig och sita? varför var inte hon med när ni tog kort?!?
hur mår du nu?
vill gärna ha svar på alla frågor.
kram.

Svar;
Hej Anonym! =) Synd att du inte skriver ditt namn dock.. men spelar roll!
1. Jag åkte in för attitydsproblem, självdestruktiv, dålig självkänsla/självbild/självförtroende, problem hemma och i skolan. Lite andra saker också (lite mer privata..)
2. Västgötakollektivet. stadie ett "slättängshammar", stadie två "nyskogen", och stadie tre "sika" (där jag fortfarande bor och är inskriven.
3. Jag hade socialmöte så de hämtade mig inte. Mina socialsekreterare körde mig. Socialmötet ägde rum vid juneporten (resecentrum) i jönköping.
4. Jag bor hemma hos P och M (där jag bodde innan, och bott i 5år) men jag är fortfarande inskriven på Sika. Så jag pendlar.
5. Det är bra mellan mig och Sita, fortfarande bästavänner och som syskon. Hon var inte med när vi tog kort pga att jag och Mikaela hade en bilduppgift på bilden så hon och jag gick själva ut och tog kort medans Sita var i klassrummet och gjorde annat arbete.
6. Jag mår prima! (ingen lögn!!) jag mår utmärkt. =) Har löst det mesta och känner mig själv bättre! Livet är för kort för att hata och för att slösa bort med skit.

Hoppas du är nöjd med svaren, är det något mer så fortsätt fråga. =) kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback