jag funderar på en sak..

Alltså med min ankläpp nu så är jag rätt lik kissie va? Många av mina kompisar som har sagt det faktiskt. Så jag funderade på en sak, skulle kanske mejla henne? Mejla och skriva "Hej älskling, jag är din själsfrende!" Nej men allvarligt alltså. Jag menar hon och jag skulle fan ha skitkul tillsammans! Trots att hon är lite äldre. Vi skulle festa, shoppa osv! Fan va kul!! Haha. Jag menar det är inte så stoor skillnad på våra läppar nu. Båda har fått en nål igenom (jag - piercing, kissie - botoxspruta) Det enda som skiljer är att jag bara har ankläpp på ena sidan.. Äsch, får pierca andra sidan också (!)

Sen är det ju lite synd att hon bor i stockholm, och jag i jönköping.. Men äsch, hon är rik! Hon kan faktiskt ta och betala mina tågbiljetter! =D Fan vad smart jag är!



Från och med nu är vi oskiljaktbara.
Kissie <3 Thessie

ja från och med nu kallas jag för thessie. vill vara så lik henne som möjligt, tihi.

Kommentarer
Postat av: Mikooo

HAHAHAHAHAHAHA VAAA SKÖÖÖN DU ÄR:D

2010-03-30 @ 09:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback