i'm back!

Shuubre abrii!

Hur är det med er denna söndagkväll? Även kallad bakisdagen för vissa. Dock inte för mig eftersom jag sov på sika inatt! ;) haha.

Men iallafall, jag åkte som sagt till jönköping igår och träffade Sofie. Vi drog runt i stan och åkte till A6 och träffade folk, åkte till torpa och träffade folk osv osv. Sen tog jag tåget till falköping och sov där. Mådde dock piss igår och spydde, stackars mig.. Så jag somnade relativt tidigt och vaknade vid 9 tiden imorse. Gjorde frukost, gick promenad, badade och fixade mig, lagade middag och sen blev jag skjutsad till tåget till jönköping. Åkte till kaxholmen och hälsade på sofie och hennes kille en liten stund och sedan blev jag hämtad och åkte hem. Sitter nu vid min saknade dator igen!

Jag igår innan jag åkte till falköping. (gul hårbotten...)


älskar att bada, hihi.


Jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback