i skolan

Hej alla söta och glada! (och er andra också såklart..)

Hur är det med er nu? Med mig är det ultrabra. Jag kom till skolan. Hade spanska, idrott och nu NO. Är klar med min uppgift så satte mig vid datorn en stund. Efter denna lektionen så tar jag bussen direkt till jönköping och tar tåget till falköping. Ja, jag ska sova på Sika inatt.

Så jag skriver ingenting mer idag, ingenting imorgon på morgonen. Men vi hörs någon gång under dagen imorgon iallafall, glömmer inte bort er om det är det ni tror. =)

Puss och ha en underbar tisdag och onsdag!


HAHA, en gammal bild från sjuan.


Kommentarer
Postat av: Smarre

Ja klart vi ska följa varann,fast jag har följt dej hela tin(;

2010-03-23 @ 14:37:36
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/
Postat av: Josefine

tjosan i trosan ballosan!

undrar bara vad du har för dig i helgen `?

pöss Josse ;D<3

2010-03-23 @ 22:41:24
URL: http://jossefinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback