hemma hos sita

Efter att jag skrev sist så hade jag en engelskalektion på 10min, spanska och sedan slutade jag kl 11.30. Hade två inställda lektioner. =) Skitsoft. Även om jag kanske hade behövt SO lektionen till att plugga.. men jag får helt enkelt använda någon annan tid till det i helgen. Iallafall, jag åt lunch i skolan med klassen och sedan följde jag med Sita hem till henne. Vi ska snart lägga oss i hennes säng och glo på vänner, precis som vi brukar när vi inte hade något att göra. =)

Efter det så ska jag fixa mig lite och sedan åka till stan och träffa Dennis och bjuda honom på mat. Ja, här är det tjejerna som bjuder. haha. Men jag skriver innan jag åker ifrån Sita.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback