godmorgon!

Godmorgon på er!


Av någon anledning hade jag ställt mitt alarm fel, så jag gick upp 40min innan jag behövde gå upp.. Så jag har lite extra tid över så jag bestämde mig för att starta datorn. Iallafall, igår somnade jag i min alldeles egna säng för första gången på drygt två månader! =D Kan ni fatta hur gott jag sov inatt eller? Som en liten prinsessa. =)

Nu ska jag iallafall gå ner och äta en macka till frukost (JA, jag har lärt mig att äta frukost!). Sen ska jag tvätta ansiktet och fixa mig. =) Jag kanske skriver ett kort inlägg innan jag drar till skolan just so you know!

Man kan säga att jag har förändrats. Också till utseendet..
Bilden är ifrån november 09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback