godmorgon! (eftermiddag?)

Godmorgon! Jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterade mer igår. Hade inte tillgång till dator helt enkelt.. det blir skillnad sen när jag får min lilla bloggdator som jag tar med överallt!

Som jag skrev så slutade jag 14.20 för att jag skulle med en buss som gick 14.32 till mötet. Marre hängde med mig dit. Det gick jättebra faktiskt! Och det var det sista sådant möte. Sen gick vi runt lite på A6 och kollade på skor osv. Köpte varsin kulglass och kollade på roliga människor. Sen kom två av hennes killkompisar som skjutsade oss med deras bil till Magnus jobb och så fick jag lite pengar. Sen åkte vi hem till Marre. Vi åt, bytte om och fixade oss. Sen fick vi ett besked som gjorde att jag inte kunde göra "den hemliga saken" idag. (ni vet när jag skrev ****** ******!)

Vi gick till bussen, åkte till jönköping. Gick in på "konserten" och träffade en massa folk! Min saknade Josef bl.a. Och hans kompis Oskar och hans sötnos till tjej! =) Hon går på min skola men har aldrig snackat med henne direkt, så det var skönt att göra det igår! Kul att lära känna nytt folk ju! Spelningen slutade ungefär vid kvart i elva eller något, så då drog alla till donken. Jag vet inte varför, men jag höll på att bli utslängd därifrån! Jag ville ju förfan bara ha min milkshake.. jaja! Fick vakten att ändra sig iallafall. ;) Sen sa vi hejdå till folket och tog bussen hem. Och jag somnade nästan direkt när jag la mig på kudden och vaknade alldeles för sent egentligen, hehe. RIKTIGT KUL OCH LOVELY KVÄLL IALLAFALL! Tack alla <3

Bilder kommer snart.

Emelie och jag i torsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback