blä på denna morgon

Godmorgon

Denna morgon blev inte alls bra. Inte bra någonstans. Först vakna jag i tid, mådde piss. Kunde inte gå upp. Ställde om klockan. Gick upp. Fixade mig skitsnabbt. Blev inte ens klar med hälften. Hann inte äta frukost. Hann inte blogga. Hann inte packa allt. Hann ingenting. Sprang till bussen. Hela vägen ifrån mig ner till busshållplatsen. Bussen åkte ifrån mig. Jag missar hemkunskapsprovet. Jag mår piss. Om man kunde vrida tillbaka tiden till kl 6 så hade det varit bra. Jag vet inte varför jag mådde piss imorse, men det förstörde hela min morgon och blev inte ett dugg bättre.

Nu ska jag iallafall fixa mig klart. Packa klart. Äta frukost. Börja om morgonen och låtsas som att jag inte har missat någonting.

Hörs snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback