ang IP-adress "hackningen"

Svar på olika kommentarer;

Tack
Lizz för all stöttning! Du är en underbar tjej, glöm aldrig det! =) puss!

Tack
Tiizo för all stöttning du med! Du är en underbar vän genom allt. Och du vågar iallafall till skillnad ifrån många säga ifrån när du tycker någonting. Och sist men verkligen inte minst, du har så jävla rätt i det du säger! Love you girl!

Till
anonym, du har så jävla rätt du! Men nu råkar det vara så att det bara är två st som delar på det nätverket, Sofie och hennes mamma. Så det är en väldigt liten chans att hennes morsa skulle skriva något sånt.. eller hur?

Till
Åsa, jag förstår dig. Det är jobbigt när sådant här händer.. tack för att du orkar ställa upp och bry dig om oss. kram

Till den
anonyma som skrev "till åsa", Åsa finns faktiskt, det är sofies morsa. Så det är dock inget bullshit.

Nu orkar jag inte med denna bullshit mer, jag tror det jag tror och det spelar ingen roll vad någon säger för jag tror att det var Sofie som skrev kommentaren eftersom att allting pekar mot det. So that's it. Pallar inte lägga mer energi på det nu.
I'm the bitch, you don't want to fuck with. Så äre bara, men hon förtjänar inte ens min ilska. Hennes namn existerar bara inte längre, ser jag henne så ignorerar jag henne. För jag orkar inte lägga ner någon energi på att skrika och bråka. Hon är helt enkelt inte värd det. Så nu lägger vi ner detta, tack iallafall till alla som tror mig.

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv okej, när fyller du år? :d

jag ska inte göra så mycket, tror jag.. kram

2010-06-05 @ 22:28:29
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback