soligt väder ute!

Godmorgon på er därute!

Fyfan vad jag är piigg!! Eller inte.. men vi somnade igår efter att vi hade kollat på en film som hette what women want. Har sett den tusentals gånger, men den är skitbra! :D Sen somnade vi och vaknade halv 9 idag av mitt alarm. Men det var bara jag som orkade gå upp dåra medans André låg kvar och myste med sig själv i sängen, hehe. Jag hoppade iallafall in i duschen och sen klädde jag på mig, väckte André som är riktigt slö och gick ner och gjorde mig en frukost. Tog med mig datorn ner till köket också, André ville ju inte hålla mig sällskap så då fick min kära dator göra det istället..;)

Ska iallafall gå upp och torka mitt hår och sätta upp det i en tofs tror jag.. Får se vad jag hittar på med mitt långa blonda hår!

Puss på er och ha en underbar onsdag aka lillördag!
;)


Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

Japp följer dig med som sagt :D laggt till mig nu asså ;)



Söt tisha! :D

2010-06-02 @ 10:15:18
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback