slapp dag!

Nu är jag hemma igen sötnosar!

Hur har eran dag varit hittils? Bra hoppas jag! :D Min har varit super! Jag åkte till skolan och mötte upp Sita och Mikaela, hade lunch. Åt bara ett knäckebröd eftersom att jag trodde jag skulle käka som en häst på socmötet, men det gjorde jag inte ändå.. menmen ;) Sen iallafall så hade jag en halvtimmes NO lektion då vi bara pratade sex och sexualkunskap, haha. Sen gick jag och mötte upp mina två socialsekreterare och åkte till kroatorpet i huskvarna och så fick jag en cappucino som jag drack och så pratade vi om allt och inget. Mötet gick iallafall skitbra och jag fick supermycket beröm som jag blev nöjd över! :D Sen tog jag bussen hem och nu sitter jag i min säng och ska snart börja packa inför ikväll! ;)


bjuder på en bild ifrån vintras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback