sjukt förvirrad

Jag blev så arg att jag sprang ut i samhället. Skakade av ilska och ville slå sönder något. Dock gjorde jag inte det som tur var.. Bad min pojkvän ringa mig och så berättade jag vad som hade hänt och sen skulle han fixa en fisk så han skulle ringa upp efter en stund. Ringde Sofie då och pratade med henne. Vet inte vad jag ska tro faktiskt, fyfaaan.. vilket jävla helvete.

Iallafall, sen när jag och Sofie la på så väntade jag i tjugo min tills André ringde upp igen och då berättade jag vad sofie hade sagt i tele precis innan.. han, Nisse och Bark förklarade en massa saker och shit, så jag vet inte vad jag ska tro längre. Gud vad jobbigt det är när sånt här händer. Det är en jävligt liten grej, men skiter i det ändå. Sånt ska ändå inte förekomma liksom. Om det nu är så att någon har hackat Sofies IP-adress så är det jävligt dålig stil och då har den personen inget liv, men jag vet inte vad jag ska tro som sagt..

Imorgon ska Sofie inte vara med iallafall, Bark sa att hon inte fick det. Så jag ska inte träffa henne imorgon.

OCH det spelar ingen roll nu vem fan det än var som kommenterade det dära. För jag vet att den personen ändå bara gjorde det av ren avundsjuka. Visst jag har inte världens största pattar, men jag har iallafall inte skitsmå och jag är fortfarande inte färdigväxt, så de kommer bli större.
Den personen som kommenterade är bara svartsjuk på min kropp, och för att jag har en underbar pojkvän som faktiskt ÄLSKAR MIG FÖR DEN JAG ÄR. I kommentaren stog det ju "stackars din pojkvän" men om det nu hade vart så att han tycker att jag har för små bröst, och han vill ha en tjej med stora, varför skulle han då vara tillsammans med mig? NEJ PRECIS. Han bryr sig inte. Så du som kommenterade är bara avundsjuk på att jag har snyggare kropp än dig. Jag är iallafall nöjd med min kropp. Som vissa andra inte är.

I know you love me, and you love me so much that you hate me.
I feel bad for you, stackars sate som måste trycka ner andra för att må bra =( naaw..



Godnatt bloggen, skriver imorgon! =)

Kommentarer
Postat av: sofie

älskliiiing...

de va verkligen inte jag och jag hoppas du kan tro mig:( ringer dig sen.. måste prata med dig. jag älskar dig. du ringde ju inte igår...

men va sa bark? har han sagt något? du kan svara med sms.

hur som helst så ringer jag snart.. och jag lovar, JAG SKULLE ALDRIG GÖRA SÅ MOT MIN BÄSTAVÄN OCH SYSTER, VADSOM ÄN HÄNDER! JAG ÄLSKAR DIG DET VET DU!!!!!!

2010-06-04 @ 07:59:28
Postat av: Madde

Usch vad jobbigt när det händer sånt där, hoppas det ordnar sig!! Hur mår du idag då? Kram

2010-06-04 @ 09:07:12
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: V e r o n i c a A n d e r s s o n ♥

avundsjuka kallas det. jag får flera sådana kommentarer per dag, fast åt andra hållet; "att jag är asfet & mina bröst är för stora osv.." Bara försök skita i det, de är inte värd din tid gullet.



Ta hand om dig, puss :*

2010-06-04 @ 09:17:46
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE THYBERG

Tack <3

Hörligt bruden :D

2010-06-04 @ 09:30:40
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE THYBERG

Härligt* ;)

2010-06-04 @ 09:30:51
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/
Postat av: lizz

Lizz här, jag har gått it i tre år på john bauer, och jag VET OM att en person inte kan hacka sig in så enkelt på någon annans ip-adress, och man kan INTE förfalska någon ipadress alls... ville bara du skulle veta! hoppas verkligen du förstår att falska vänner inte är något att ha, hör av dig om det är något :) puss

2010-06-04 @ 16:00:24
Postat av: Tiizo

Sofie, lägg ner du låter bara så patetisk när du skriver sånt haha seriöst du är fan ett skämt låt tjejen vara va äre du inte förstår? det är inte första gången du gör ngt sånt här mot henne och om säger bara OM hon skulle förlåta dig vilket är en på miljonen eller om hon är skvatt galen så skulle du upprepa samma misstag om och om igen..

man märker på såna människor som dig att ni gör samma misstag om och om igen för du är helt falsk rakt igenom genomskinlig rättare sagt

2010-06-04 @ 20:52:27
Postat av: Anonym

Svar till Lizz och ang inlägget:

Nej man kan inte hacka någons ip-adress. Det som däremot är möjligt är att någon annan i hushållet (om man delar internetuppkoppling) skrivit det. Alltså att någon varit/är inne på samma nätverk som personen i fråga.

2010-06-04 @ 23:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback